Locatie: Antwerpen
Functie: Voltijds
Beschrijving
Als Customer Care field engineer is je hoofdtaak regionale field engineering en ben je verantwoordelijk voor gepland onderhoud, service-interventies en het leveren van (remote) support aan klanten. Je ondersteunt ook onze Business Line Projects met het inspecteren, testen en inbedrijfstellen van onze procesinstallaties.
Verantwoordelijkheden
- Je biedt technische ondersteuning aan klanten en lost problemen op zodra ze zich voordoen.
- Je voert onderhoud, controles en inspecties uit op installaties.
- Je voert I/O-testen en inbedrijfstelling van nieuwe installaties uit, coördineert het inbedrijfstellingsproces en houdt toezicht op derden die bij de inbedrijfstelling betrokken zijn.
- Je bereidt interventie- en inbedrijfstellingsdocumentatie voor.
- Je voert hardware-aanpassingen uit (elektrisch en mechanisch).
- Je geeft feedback over de voortgang van bestellingen of interventies aan projectmedewerkers van de klantenservice of de projectmanager.
Kwalificaties
- Je bent servicegericht, flexibel en leergierig.
- Je benadert je klanten met een commerciële en servicegerichte mindset.
- Je bent een probleemoplosser, stressbestendig en hebt oog voor details.
- Je kunt zelfstandig en in teamverband werken.
- Je kunt nauwkeurig en precies werken in zowel technische als administratieve taken.
- Je bent flexibel en bereid om te reizen en voor een korte periode in het buitenland te verblijven.
- Kennis van Microsoft Office.
- Basiskennis van Automatisering is een pluspunt (Rockwell, Siemens PLC, …).
- Door je ervaring of opleiding heb je een brede technische kennis (elektrotechniek en pneumatiek).
- In het bezit van een rijbewijs type B.
- Je hebt vloeiende kennis van het Nederlands en Engels.
- Je beschikt over een technisch diploma van een hogere opleiding (Bachelor) of relevante ervaring.